FAQ
Det praktiske
Din ordrebekræftelse er din faktura. Vi tilbyder ikke andet end dette desværre.

Vi har ikke en fysisk butik, vi er udelukkende en online butik.

Hvis du ønsker mere information på produktet du søger, er du velkommen til at sende os en mail på [email protected] med produkt nummeret. Så hjælper vi med at undersøge det nærmere.

Om køb
Hvis du har gennemført dit køb - altså trykket på godkend og indtastet dine betalingsoplysninger - modtager du en e-mail med en ordrebekræftelse. Kommer e-mailen ikke i din indbakke, er der en chance for at den havner i spam-filteret. Modtager du ikke en e-mail med en ordrebekræftelse, kan der være opstået en fejl. Send os en e-mail på [email protected], så hjælper vi dig med at finde fejlen eller få gensendt ordrebekræftelsen.

I tilfælde af at varen evt. er beskadiget ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt via [email protected], for nærmere information om, hvorledes du skal forholde dig. Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi kan desværre ikke ændre eller tilføje noget til en ordre, der allerede er betalt.

Hvis den pakkeshop du har valgt, er fyldt op med pakker, vil det fragtfirma du har valgt dirigere din pakke videre til den nærmeste pakkeshop der har plads. Her kan du efterfølgende afhente pakken.

Din ordre er nu under behandling og vil blive sendt hurtigst muligt. Leveringstiden af din ordre afhænger af de produkter du har bestilt. Produkternes leveringstid fremgår af de enkelte produktsider på Gpris.dk under ´Leveringstid´ og alle varer bliver sendt samlet.

Du vil modtage en mail fra det fragtfirma du har valgt med link til track & trace, så snart din pakke er afsendt.

Desværre tilbyder vi ikke bytte af varer. Du har derimod altid ret til at bruge din fortrydelsesret.

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på de fleste varer købt i vores webshop. For levnedsmidler og varer til husholdningen er der INGEN fortrydelsesret. Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har givet meddelelse om, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret. Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected]. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på dit ordrenummer og at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og/eller vores fortrydelsesformular i pakken.

Returneringsomkostninger skal køber selv afholde. Pakken skal fremsendes med udlevering på adressen. Bemærk, at vi ikke afhenter forsendelser, der bliver sendt til pakkeshops eller forsendelser sendt pr. efterkrav. Det er en fordel at sende forsendelsen med Track and Trace, da du som kunde bærer ansvaret for, at returneringen når frem til os. Varerne skal sendes til: Cross Border Supermarkets Operations GmbH (Gpris.dk) c/o Erik Petersen Hermesvej 10 6330 Padborg Bemærk! Du kan ikke aflevere pakken fysisk på adressen.

Ja, for vi må ikke gøre det. Når du handler grænsevarer i Tyskland, er det et lovkrav, at varekøb og fragt skal være 2 separate køb: 1. Du køber dine grænsevarer med tysk moms hos Gpris.dk. 2. Du køber en fragtydelse hos et selvstændigt fragtfirma. Der vil være et link til dette i din ordrebekræftelse.